Regulamin

Sklepu internetowego EndoPractica - Specjalistyczne Centrum Medyczne

1. Postanowienia wstępne

  1. 1. Sklep internetowy EndoPractica Specjalistyczne Centrum Medyczne, dostępny pod adresem internetowym www.endopractica.pl, prowadzony jest przez EndoPractica W. Beker, D. Mielczarek, P. Mielczarek, J. Struzik spółka cywilna, ul.Horoszkiewicza 6, 45-301 Opole, NIP 7543225617.

2. Definicje

  1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Endopractica specjalistyczne centrum medyczne, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki pod nr NIP 7543225617
  3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.endopractica.pl
  6. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  8. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  9. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  10. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  11. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

3. Kontakt ze Sklepem

  1. Adres e-mail Sprzedawcy: recepcja@endopractica.pl.
  2. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 536 508 501.
  3. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 86 1140 2004 0000 3102 7886 2320 (mBank).
  4. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach pracy sklepu pon.-pt. 09.00-20.00 oraz sob. 09.00 -14.00.

4. Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies.

5. Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych oraz adresy poczty mailowej umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

6. Zasady składania Zamówienia

 1. W celu złożenia Zamówienia poprzez Formularz na stronie www należy:
  • wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”, a następnie „Przejdź do płatności”,
  • wypełnić formularz z danymi,
  • wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie,
  • zaakceptować regulamin.
2. W celu złożenia Zamówienia poprzez przesłanie wiadomości e-mail należy:
  • wysłać wiadomość e-mail na adres: recepcja@endopractica.pl,
  • treść wiadomości powinna zawierać istotne postanowienia umowy przedmiot umowy, ilość oraz cenę,
  • w treści wiadomości klient zobowiązany jest do podania niezbędnych danych do realizacji umowy (imię, nazwisko, adres mailowy oraz nr telefonu), a także sposobu realizacji płatności,
  • zamówienie wiążące jest w momencie otrzymania mailowego potwierdzenia ze Sklepu.
3. Niepotwierdzone przez sprzedawcę zamówienie w terminie 48 godzin przestaje go wiązać. 4. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą w momencie otrzymania przez Klienta wiadomości od Sprzedawcy potwierdzającej przystąpienie do realizacji zamówienia.


7. Oferowane płatności

Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
  • płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
  • płatności elektroniczne: PayU.

8. Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z 6 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. Po potwierdzeniu przez Sklep zamówienia oraz otrzymania płatności bon upominkowy przesyłany jest na wskazany adres e-mail w wersji elektronicznej (pdf).

9. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  4. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy.
  5. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  6. Skutki odstąpienia od Umowy:
    • w przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą,
    • w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę,
    • zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

10. Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
  3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

11. Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  3. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Ważna informacja!

Wszyscy musimy zmierzyć się z nową rzeczywistością funkcjonowania w czasie epidemii SARS-CoV-2. Dlatego chcemy opowiedzieć Wam, jak w tych dniach wygląda nasza praca.

EndoPractica Specjalistyczne Centrum Medyczne działa jak zwykle. Odbywają się porady, zabiegi i badania endoskopowe.

Zdrowie naszych pacjentów jest dla nas zawsze priorytetem.
W związku z tym na terenie EndoPractica zostały wdrożone procedury wzmożonej dezynfekcji i nadzoru epidemiologicznego.
Prosimy o przestrzeganie poniższych zasad:

1. Osoby z objawami infekcji w tym również dzieci mające katar, kaszel lub gorączkę proszone są o telefoniczną lub internetową zmianę terminu wizyty. Osoby te ze względu na bezpieczeństwo innych pacjentów oraz personelu nie będą przyjmowane.
Prosimy aby swoje dolegliwości zgłosić telefoniczne do lekarza POZ, lokalnej stacji SANEPID lub zgłosić się do najbliższego Oddziału Chorób Zakaźnych.
2. Na terenie Centrum obowiązuje noszenie maseczek ochronnych.
3. W poczekalni może przebywać tylko do 12 osób. Należy zachować 1-2 metry odległości od siebie oraz personelu.
4. Prosimy zgłaszać się na umówioną wizytę w terminie. Osoby zgłaszające się wcześniej prosimy o oczekiwanie na zewnątrz.
5. Prosimy o bezwzględne podporządkowanie się zarządzeniom pracowników recepcji.
6. O wszelkich zmianach wynikających z zarządzeń władz oraz sytuacji epidemiologicznej będziemy informować na bieżąco na stronie internetowej.

Dziękujemy z wyrozumiałość i współpracę. Jesteśmy dobrze przygotowani do stawienia czoła epidemii i nadal ciężko pracujemy, aby zapewnić bezpieczeństwo naszym pacjentom i pracownikom.

Prosimy bądźcie bezpieczni, troszczcie się o siebie i myślcie o innych.

Zespół EndoPractica Specjalistycznego Centrum Medycznego.